die kennt sie wohl schon.

Unerreichbar,
http://www.1001geschichte.de/schwarze-l ... gemeldung/
Moderator: Moderatoren
Unerreichbar hat geschrieben:Thank you very much, but I know these sites.Anaba hat geschrieben:Hallo Unerreichbar,
You have a mail![]()
Ich habe Unerreichbar deinen Link zu den russischen Seiten geschickt.
I opened exactly this site for find somebody who can know him, because he was working very much with german.
He doesnt ask my money and I`m not so stupid that give it to him. And he wants to be with me, where it doesn`t matter. I think in Egypt will better because here (in Russian) he can`t find work and you know how many people here treat to black man.morena hat geschrieben:
Hallo Unerreichbar
Das bedeutet nichts,ob er mit deutschen oder russischen Touristinnenen "arbeitet". Das Ergebnis ist das gleiche.
Er benutzt alle gleich und sein Ziel und die Motivation ist auch gleich. Nun hat er Dich geangelt und wenn Du klug bist,
send him to the desert und rette Dich.
Don`t marry him, heirate ihn weder Urfi noch gesetzlich.His love means only himself and the possibility to come to Europe.
His love doesn`t mean you, only money, Europe ans sex`.
Was willst Du mit ihm ?
Be careful, Morena
Unerreichbar,HalloUnerreichbar hat geschrieben:He doesnt ask my money and I`m not so stupid that give it to him. And he wants to be with me, where it doesn`t matter. I think in Egypt will better because here (in Russian) he can`t find work and you know how many people here treat to black man.morena hat geschrieben:
Hallo Unerreichbar
Das bedeutet nichts,ob er mit deutschen oder russischen Touristinnenen "arbeitet". Das Ergebnis ist das gleiche.
Er benutzt alle gleich und sein Ziel und die Motivation ist auch gleich. Nun hat er Dich geangelt und wenn Du klug bist,
Don`t marry him, heirate ihn weder Urfi noch gesetzlich.His love means only himself and the possibility to come to Europe.
Was willst Du mit ihm ?
Be careful, Morena
What I want? I want to be sure that he doesn`t play with me and loves me really as he says.
Why do you think so? Maybe you know him? So I will be glad if you give me some info about him, but just to say - be sure, he plays with you - it`s just words not more. I`d like to hear some facts not just words.morena hat geschrieben:
be sure, he plays with you and do not love you really.Please read my letter to you. Lies meinen Text.What he said is nonsens. Es bedeutet nichts.
Read the true stories and all these Informations .
Und lies meinen above mentioned text,dort habe ich genau geschrieben, was ich denke . Über Deiner Antwort.
Bitte versteh den Text.
Grüsse.Morena
Dear Unerreichbar.Unerreichbar hat geschrieben:He doesnt ask my money and I`m not so stupid that give it to him. And he wants to be with me, where it doesn`t matter. I think in Egypt will better because here (in Russian) he can`t find work and you know how many people here treat to black man.morena hat geschrieben:
Hallo Unerreichbar
Was willst Du mit ihm ?
Be careful, Morena
What I want? I want to be sure that he doesn`t play with me and loves me really as he says.
Hello!Frei hat geschrieben:Übersetzung auf Deutsch:
liebe Unerreichbar,
bist du bereit, dich zum Islam zu konvertieren?
Ja, er liebt dich, aber du wirst nicht die einzige Liebe, die er haben wird.
Normalerweise wird ein Ägypter auch eine Ägypterin.
Ich kenne persönlich einen Jung, ein Ägypter der in Ägypten lebt, der endlich eine schöne und sexy Russin heiratet hat.
Aber seine Familie fragte ihm, eine gewählte Ägypterin zu heiraten.
Ägyptische Mädchen/Frauen könnten eine andere Frau (für ihren Mann) annehmen (du, in diesem Fall),
die mit ihm in einem touristischen Resort lebt (Sharm ElSheikh, Hurgada),
aber sie bleiben mit ihrem Mann heiratet,
und haben Kinder damit (im ursprünglichen Städchen).
Als er dort geht, dann schlafen sie zusammen, und falls sie schwanger wird (und normalerweise sie wird schwanger),
dann wird die versteckte (vor deinen Augen versteckte) Familie grösser.
Im Gebiet kulturelle Unterschiede und für deine Rechte (als Frau), bitte schaue den Dokument: http://www.sami-aldeeb.com/articles/vie ... t-muslimen
auf Seite 64 du wirst ein Beispiel Ehevertrags, auf Englisch, finden, der dir - und euren gemeinsamen zukünftigen Kindern - helfen könntet.
Ich wünsche dir viel Glück.
Liebste Grüsse.
Sorry, that is not correct, yes he can!Unerreichbar hat geschrieben:
And I know that if he married to a foreigner, he can`t have more than 1 wife.
Hello Love,Unerreichbar hat geschrieben: Hello!
Thank you very much, I will read it necessarily.
But I also know that get islam isn`t always necessary.
Of cours I will care about the marriage contract.
And I know that if he married to a foreigner, he can`t have more than 1 wife.